niedziela, 10 stycznia 2016

ULUBIONE STYLIZACJE 2015 ROKU

      Witajcie! Kolejny rok znów upłynął w ekspresowym tempie. Podejrzewam, że nie tylko ja mam takie wrażenie. Przyniósł mi on wiele zmian - tych zawodowych, jak i prywatnych. Wydarzyło się wiele dobrego. Pod wieloma względami był to rok wyjątkowy, chwilami nawet bardzo zaskakujący. Najwięcej działo się latem. I choć nie miałam urlopu w sezonie wakacyjnym, na brak przygód nie mogłam narzekać. :)

Mamy styczeń - czas podsumowań, snucia planów na przyszłe miesiące oraz zapełnianie kalendarza ważnymi wydarzeniami, o których nie możemy zapomnieć. Jak każdy, ja również mam swoje noworoczne postanowienia. Jednym z nich są koncerty. Minimum raz w miesiącu chcę wybrać się na dowolny koncert ulubionego artysty, zespołu lub orkiestry symfonicznej. Oby się udało!

A skoro wspomniałam o podsumowaniach, przygotowałam dla Was zestawienie moich ulubionych, według mnie najlepszych, stylizacji z ubiegłego roku.

1. Stylizacja ze stycznia zeszłego roku. Lubię ją za jej odrobinę rockowy charakter. Ulubione zestawienie kolorów i piękna styczniowa aura. Więcej zdjęć tutaj.



2. Luty. Ulubione zdjęcie z całej sesji. Czarno-biała klasyka, której nie sposób nie kochać. Więcej zdjęć tutaj.



3. Kolejna stylizacja z lutego. Pamiętam, że był to przyjemny, rześki dzień. Moja ulubiona czerń zdała egzamin na 5+. Więcej zdjęć tutaj.



4. I wtedy przyszedł maj... Elegancka stylizacja, w której czarno-białe pasy przykuwają uwagę i grają pierwsze skrzypce . Więcej zdjęć tutaj.



5. Koniec maja i piękna letnia pogoda. Więcej zdjęć tutaj.



6. Lipiec i pierwsza sesja bez aparatu... na zębach oczywiście. To zdjęcie, jak i całą resztę tej stylizacji uwielbiam! Więcej zdjęć tutaj.



7.  Najwygodniejszy zestaw na co dzień. To było baaardzo gorące popołudnie! Więcej zdjęć tutaj.



8. Czerń i minimalizm sprawdzają się zawsze. Moim zdaniem tutaj również sprawdził się jak najlepiej. Więcej zdjęć tutaj.



9. Prosty, dziewczęcy zestaw. Delikatny print, biel i ulubiona torebka. Więcej zdjęć tutaj.



10. Ze wszystkich stylizacji ta jest dla mnie najlepszą ze wszystkich. Stylizację, jak i samo zdjęcie uwielbiam. W zestawieniu jest to moja wisienka na torcie. Więcej zdjęć tutaj.



Ciekawa jestem, czy znalazł się wśród nich Wasz ulubiony zestaw. Czekam na Wasze komentarze. :)

2 komentarze:

  1. Szczerze powiedziawszy to wszystkie Twoje stylizacje mi się podobają. :) I trudno wybrać mi tę naj :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest Pani bardzo piękna i ubiera się z klasą. Każda stylizacja jest elegancka i piękna.

    OdpowiedzUsuń