poniedziałek, 27 lipca 2015

kwiatki, bratki i stokrotki!

      Lubicie motyw kwiatów na ubraniach? Ja bardzo! Dzięki nim wyglądamy bardziej dziewczęco, świeżo, dodają nam one delikatności i lekkości. Inspirując się letnimi łąkami, wybrałam tunikę w cytrynowym kolorze, w drobne fiołkowe i liliowe kwiatki. Zestawiłam ją z białymi spodniami i beżowymi sandałami. :)


Granatowe aviatorki nie były mi jednak potrzebne, dzięki czemu przez chwilę posłużyły mi jako opaska na włosy. Słońce tym razem skutecznie chowało się za drzewami.



Do takich stylizacji idealnie pasują delikatne dodatki. Wybrałam więc szary kuferek, który kolorystycznie świetnie współgra z całością.




Sandałki możecie pamiętać z zeszłorocznych, letnich wpisów. Tego lata służą mi równie dobrze jak rok temu. :)


zdjęcia: Tomek Agaszko.

Bluzka/ Blouse - nn, Spodnie/ Pants - New Yorker, Torebka/ Handbag - i-torebki, Okulary/ Sunglasses - eOkulary, Sandały/ Sandals - CCC

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz