piątek, 24 lipca 2015

#trendy - kombinezon.

      Kombinezony to te części garderoby, które latem królują na polskich i zagranicznych ulicach. Kobiety w każdym wieku chętnie wybierają je nie tylko na co dzień, ale również ubierają je na większe imprezy. W zależności od tego, jakie dobierzemy dodatki, kombinezon potrafi spełniać wiele funkcji. Tym razem i ja wybrałam czarny letni kombinezon, tworząc lekką stylizację.

Moją stylizację spokojnie można nazwać "total black". Jedynym kolorowym dodatkiem są granatowe sandałki. I choć latem to biel jest kolorem, który chętniej wybieramy i który pięknie prezentuje się przy opalonym ciele, to tworząc ten zestaw postanowiłam choć na chwilę powrócić do mojej ulubionej czerni.



Wybrałam okulary "koty", które idealnie pasują do takich, eleganckich oraz bardziej odważnych stylizacji. Możecie kupić je tutaj.



Czarna kopertówka to niezbędny element tego typu stylizacji. Dzięki temu, że jest ona lakierowana, jest świetnym dodatkiem przykuwającym uwagę.




Życzę Wam słonecznego weekendu! :)


zdjęcia: Tomek Agaszko

Kombinezon/ Jumpsuit - Pins and needles, Sandały/ Sandals - CCC, Kopertówka/ Clutch - TopLook24, Okulary/ Sunglasses - eOkulary

1 komentarz:

  1. Super stylizacja! Zapraszam do obejrzenia najnowszego posta.

    Będę zaglądać częściej. Będzie mi bardzo miło jeśli skomentujesz i zaobserwujesz. :) http://aleksandrabloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń