niedziela, 17 stycznia 2016

ZIMOWY TREND - GRUBE SPLOTY

      Kilkustopniowy mróz, delikatne słońce i mnóstwo śniegu - taką zimę uwielbiam! Właśnie teraz mamy idealną aurę, sprzyjającą zimowym szaleństwom. I choć najpiękniej wyglądają górskie krajobrazy to zima w mieście również potrafi zauroczyć. Wystarczy udać się na długi spacer do parku lub pobliskiego lasu, by dostrzec wszystkie uroki zimy.

Dzisiaj mam dla Was zimową stylizację, w której pojawiają się grube sploty, a główną rolę gra czarna kurtka. Nie mogło zabraknąć śniegowców, które choć nie należą do najładniejszych butów to przy takiej pogodzie są niezbędne. Ubiór na tzw. cebulkę również sprawdza się doskonale. Kilka warstw świetnie chroni przed zimnem, a my nie musimy martwić się przemarznięciem. Pod sweter warto ubrać podkoszulkę i cienki basic z długim rękawem.



Do cienkiej pikowanej kurtki dobrałam szary szal oraz brązowe rękawiczki.




Rękawiczki z jednym palcem to idealny wybór na zimę, zaś okulary z jasnymi szkłami to bardzo modny dodatek do zimowych stylizacji.


Długo szukałam idealnych dżinsów z delikatnymi przetarciami. W końcu znalazłam odpowiedni model wśród najnowszej kolekcji Medicine.


Ciepła czapka o grubym splocie to mój must have wśród zimowych dodatków.



Życzę Wam szczęśliwego tygodnia i niech dobry humor Wam dopisuje! :)


zdjęcia: Tomek Agaszko

Kurtka/ Jacket - Calvin Klein via American Outlet, Sweter/ Jumper - Medicine,  Dżinsy/ Jeans - Medicine, Szal/ Scarf - Medicine, Śniegowce/ Snow boots - Deichmann, Okulary/ Sunglasses - Reserved

10 komentarzy: