niedziela, 31 stycznia 2016

MOCNY AKCENT KOLORYSTYCZNY W STONOWANEJ STYLIZACJI

      Jeśli czytacie moje wpisy, doskonale wiecie jak bardzo lubię czerń i wszelkie odcienie szarości. I choć kolory te zazwyczaj kojarzone są z tzw. szarymi myszkami, ja zawsze czuję się w nich bardzo pewnie. Podczas takiej aury, jaką obecnie mamy za oknami, tym chętniej wybieram stonowane barwy. Aby przełamać wszechobecną czerń występującą w dzisiejszej stylizacji, wybrałam dłuższy sweter w mocnym kobaltowym kolorze, który nieco ożywił cały zestaw. Całość jest codzienna, prosta, idealna na wypad na lunch czy zakupy.


Wybrałam również jasnoszary szal, z którym w ostatnich dniach się nie rozstaję oraz elegancką torbę w grafitowym kolorze.


Kilka lat temu nie odważyłabym się założyć nauszników, a już na pewno nie w takim rozmiarze. Z czapkami było podobnie. Wszystko, tylko nie nakrycia głowy! Przy silnych wiatrach i zmiennej pogodzie są one jednak niezbędne.



Mimo, że niewielkie torebki są niezwykle wygodne to właśnie te duże sprawiają, że zawsze możemy mieć przy sobie najpotrzebniejsze rzeczy. Dodatkowymi zaletami torebki, którą widzicie na zdjęciach jest nadająca piękny wygląd wężowa faktura na zewnątrz oraz wygodne kieszonki w środku.


Ze względu na wyższe temperatury pozwoliłam sobie na założenie ramoneski, której już dość długo nie miałam na sobie. Oby takich okazji było już tylko coraz więcej.


Frędzle wciąż są modnym dodatkiem. Te przy butach wyglądają świetnie!


zdjęcia: Tomek Agaszko

Kurtka/ Jacket - Ragazza, Sweter/ Jumper - tutaj, Spodnie/ Pants - Reserved, Torebka/ Bag - Manzana, Szal/ Scarf - Medicine, Nauszniki/ Earmuffs - Butik, Botki/ Boots - CCC

2 komentarze: