poniedziałek, 18 maja 2015

koszula w rowery i białe mokasyny.

      Różne odcienie koloru niebieskiego, a w szczególności granat, połączone z bielą, kojarzą mi się z nadmorskim klimatem i wakacyjnymi przygodami. Nie może również zabraknąć pasów, kotwic i innych morskich elementów. Mimo, że do pełni lata zostało trochę czasu, chętnie wybieram te kolory już teraz. Oczywiście nie zapominam o ulubionej czerni i umiejętnie wplatam ją w różnobarwne zestawy. :)

Dzisiejszy outfit to połączenie czarnych spodni (z którymi ostatnio ciężko mi się rozstać) oraz granatowej koszuli w rowerową grafikę. Koszula wykonana jest z delikatnego, lekkiego materiału i sprawdzi się zarówno w codziennych, jak i bardziej zobowiązujących zestawach.



Jest to kolejna stylizacja, w której pojawił się biały płaszcz. Nie muszę chyba powtarzać, że jest on niezwykle uniwersalny? :)


Wyjątkowo, zamiast zegarka, wybrałam większą bransoletkę włoskiej marki OPS!. Jest to model z kolekcji Matelassè Crystal i dostępny jest w kilku pastelowych kolorach. Marka ta ma w swojej ofercie kilka kolekcji bransoletek, naszyjników, zegarków oraz cover'ów na smartfony. Jestem pewna, że każda z Was znajdzie coś odpowiedniego dla siebie.

P.S. Te bransoletki pachną wanilią! :)





Lubicie białe obuwie? Ja, choć nigdy nie byłam ich zwolenniczką (wyłączając trampki), zdecydowałam się tym razem na białe mokasyny z granatowo-białym paskiem. Nie spodziewałam się, że będą one aż tak wygodne i już wiem, że często będą towarzyszyć mi w wakacyjnym czasie.


zdjęcia: Tomek Agaszko.

Płaszcz/ Coat - Sheinside, Koszula/ Shirt - Hanky Panky Stuff, Spodnie/ Pants - Reserved, Bransoletka/ Bracelet - OPS! Objects, Mokasyny/ Moccasins - TopLook24

5 komentarzy: