sobota, 20 lutego 2016

GAP - WYGODNE BLUZY DLA KAŻDEGO

      Zawsze wiedziałam, że praca z dziećmi ma wiele odcieni. Przede wszystkim wymaga dużo cierpliwości i zrozumienia, i choć czasem bywa trudna jest niezwykle wdzięczna i przynosi wiele radości. Dzisiejsza sesja była nowym doświadczeniem zarówno dla mnie, jak i małych modeli, z którymi miałam przyjemność wykonać zdjęcia. Poznajcie Oliwię i Antosia - fantastyczne rodzeństwo, z którym nie sposób się nudzić. Udaliśmy się na ściankę wspinaczkową, która okazała się ciekawym tłem do zdjęć. Było dużo śmiechu i dobrej zabawy, co na zdjęciach jest doskonale widoczne. :)

bluzy / hoodies - GAP / American Outlet


Ścianka wspinaczkowa to świetne miejsce, które pozwala na ćwiczenie sprawności. I choć wybraliśmy się w to miejsce w celu wykonania zdjęć, zarówno Oliwka...


... jak i Antoś, koniecznie musieli spróbować na niej swoich sił. :)


Dla Antosia wybraliśmy czarną bluzę, szersze dżinsy i czarne sportowe buty. Prawdziwy chłopak!


Oliwka uwielbia kolor różowy, stąd bluza nie mogła być w innym kolorze. Dopasowaliśmy do niej proste marmurkowe dżinsy i szaro-różowe adidasy.


Ja z kolei wybrałam ten sam model bluzy w kolorze grejpfruta, dżinsy z przetarciami i białe trampki.




Jak widać, na ściance każdy może poczuć się jak Spider-Man! :)





Aktywne spędzanie wolnego czasu to najlepsza opcja z możliwych. Od wiosny na świeżym powietrzu, a zimą na przykład na ściance. Korzystajcie, bo warto!

Życzymy Wam słonecznej niedzieli! ☀


zdjęcia: Tomek Agaszko

* Wpis powstał przy współpracy z marką American Outlet.
* Za pomoc w realizacji zdjęć dziękujemy Regionalnemu Centrum Tenisowemu w Szczecinku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz