niedziela, 8 listopada 2015

idealna kurtka na sezon fall-winter.

      Witajcie! Od ponad miesiąca na blogu nie pojawiały się nowe wpisy, ale... nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło. Choć było tu cicho i pusto, nie oznacza to, że poza wirtualnym światem zaniedbałam bloga. Październik przyniósł mi wiele nowych propozycji, które z ogromną przyjemnością przyjęłam, co z kolei zmotywowało mnie do dalszej pracy nad blogiem. Mam nadzieję, że dzięki temu, stanie się on dla Was ciekawszy, jeszcze częściej będziecie tu zaglądać, a stylizacje przypadną Wam do gustu. :)

Ubiegły miesiąc był piękny! Słońce, wysokie temperatury i różnokolorowe liście sprawiły, że w końcu mieliśmy prawdziwą polską złotą jesień. Mimo, że najpiękniejszy jesienny czas już za nami, zdarzają się jeszcze ładne dni, podczas których obecna pora roku pokazuje swoje lepsze oblicze. Udało nam się wykorzystać ładną, choć bardzo wietrzną pogodę i zrobić zdjęcia mojej stylizacji, która świetnie sprawdza się podczas jesiennych spacerów.


Granatowa kurtka marki Tommy Hilfiger to hit w mojej jesienno-zimowej garderobie. Idealnie chroni przed zimnem i silnym wiatrem, zaś jej kolor rozjaśni niejedną stylizację zachowaną w mojej ulubionej szaro-czarnej kolorystyce.


Moja puchówka ma wygodny kaptur, który jest dużym plusem tego typu kurtek oraz dobrą alternatywą dla czapek, których niejedna kobieta wystrzega się jak ognia.





Do stylizacji dobrałam czarne botki, które są jedną z najwygodniejszych par w mojej kolekcji butów.


zdjęcia: Tomek Agaszko

kurtka/ jacket - Tommy Hilfiger/ American Outlet, bluza/ jumper - Bozzolo, spodnie/ pants - Reserved, botki/ boots - TopLook24, okulary/ sunglasses - eOkulary

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz