poniedziałek, 2 lutego 2015

simplicity is the best idea.

      Stonowane kolory są jednak podstawą każdej szafy. Czerń już jakiś czas temu zdominowała moją garderobę. Jest w niej również dużo szarości, beży i kolorów pokrewnych. Dzisiaj zdecydowałam się połączyć moje ulubione barwy - czerń i szarości. Do casualowych spodni dobrałam szarą bluzę typu oversize i czarny płaszcz marki Reserved. Jest prosto, wygodnie, ze szczyptą elegancji. :)



Bluza, o której wspomniałam wcześniej, pochodzi od firmy Hanky Panky Stuff. Choć ja połączyłam ją z prostymi spodniami, równie dobrze będzie ona wyglądać z ołówkową spódnicą.



Torebka to taki element każdej stylizacji, który zależnie od okazji, musi pomieścić wszystkie, najpotrzebniejsze w danym momencie, drobiazgi. Moja ulubiona czarna torebka pochodzi z pracowni Maxada. Ostatnio noszę ją praktycznie każdego dnia. Wszystko ma w niej swoje miejsce, a sama torebka - pasuje niemal do wszystkiego.





Pisałam Wam kiedyś, że uwielbiam buty na grubych słupkach. W tej kwestii nic się nie zmieniło. Jeśli obcas jest do tego wysoki - tym lepiej! Buty na wysokim obcasie, bez względu na to czy są to szpilki, sandały, kozaki czy botki, zawsze dodają kobiecie pewności siebie. Botki z dzisiejszej stylizacji pochodzą ze sklepu TopLook24. Są bardzo wygodne i stabilne, mimo swojej wysokości.


photos by Tomek Agaszko.

Płaszcz/ Coat - Reserved, Bluza/ Blouse - Hanky Panky Stuff, Spodnie/ Pants - Cropp, Komin/ Chimney - House, Torba/ Bag - Maxada, Botki/ Boots - TopLook24

11 komentarzy: