środa, 4 lutego 2015

Blog Roku 2014

      Kochani, po nieco ponad roku blogowania, postanowiłam wziąć udział w konkursie Blog Roku 2014. Ubiegły rok był bowiem dla mnie szczególny, jeśli chodzi o bloga. Z każdym dniem tworzenie go dawało mi coraz więcej przyjemności i satysfakcji z tego, że to co robię podoba się Wam i zyskuje to Wasze uznanie. Tak jest do dziś. Dzięki pracy nad blogiem - przygotowywaniu wpisów, realizowaniu sesji i licznym współpracom wiem, w którą stronę chcę iść. Jeśli śledzicie moje wpisy na pewno zauważyliście, jak przez ostatni rok zmieniał się mój styl i jak ja sama zmieniałam się z każdym miesiącem. W tym momencie jestem gotowa powiedzieć, że jestem w odpowiednim miejscu. Mam również nadzieję, że Was, Czytelników mojego bloga, będzie coraz więcej, bo w głównej mierze to właśnie Wy tworzycie tę stronę! I za to ogromnie Wam dziękuję! :)

Wracając do samego konkursu, abym mogła wejść do finałowej 10-tki i zawalczyć o nagrodę główną w kategorii Moda i uroda, potrzebuję Waszej pomocy. Każdy z Was może już dzisiaj oddać głos na mojego bloga i tym samym pomóc mi w dalszym spełnianiu marzeń.



Głosując w konkursie Blog Roku 2014 nie tylko pomagasz blogerom w przejściu do finału, ale także wspierasz Fundację Dzieci Niczyje, bowiem cały dochód z akcji SMS zostanie przekazany na konto fundacji.

DZIĘKUJĘ!!!

1 komentarz: