sobota, 8 listopada 2014

fur vest.

      Dzisiaj mam dla Was stylizację, w której wróciłam do ulubionej czerni. Głównym elementem jest futrzana kamizelka, którą połączyłam z golfem i spódnicą w kolorze khaki. Latem spódnicę nosiłam do wysokich sandałów, zaś jesienią świetnie sprawdza się z grubymi rajstopami i cięższymi butami, co będziecie mogli zobaczyć na poniższych zdjęciach. Wybrałam także długi złoty naszyjnik z kilkoma zawieszkami, który współgra ze złotymi zamkami przy butach. Poza naszyjnikiem, do stylizacji dobrałam także skórzaną bransoletkę ze srebrnymi elementami i błękitne aviatorki.

Życzę Wam udanego weekendu! :)











photos by Tomek Agaszko.

Kamizelka/ Vest - Marks&Spencer, Golf/ Jersey - Atmosphere, Spódnica/ Skirt - New Yorker, Okulary, Naszyjnik/ Sunglasses, Necklace - Reserved, Bransoletka/ Bracelet - Barbells, Botki/ Boots - TopLook24

6 komentarzy:

  1. zestaw jest świetny!
    pierwszą rzeczą która mnie oczarowała są te szerokocholewkowe botki.
    pięknie podkreślają szczupłość twoich łydek (zazdroszczę!).
    inna kwestia - gra kolorów.
    idealnie zestawione!

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo mnie ten zestaw urzekł!
    jest taki wielowymiarowy, niby dziewczęcy, a zarazem trochę drapieżny przez kolor spódnicy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Styl który uwielbiam! cudowne połączenia!!!!Super!!!

    OdpowiedzUsuń