czwartek, 5 czerwca 2014

asymmetrical skirt.

      W ostatnim poście na blogu podzieliłam się z Wami subiektywną oceną filmu o księżnej Monako, dzisiaj wracam do Was z nową stylizacją. Jest ona dla mnie szczególna, ponieważ częścią stylizacji jest asymetryczna spódnica młodego projektanta Macieja Domańskiego, którego miałam przyjemność poznać rok temu, a nasza znajomość zaowocowała współpracą, którą możecie zobaczyć dzisiaj na blogu.


Wracając do stylizacji, głównym elementem jest wspomniana wcześniej, asymetryczna spódnica z matowego atłasu, w słodkim brzoskwiniowym kolorze. Całość postanowiłam uzupełnić srebrnymi elementami. Do spódnicy dobrałam bluzkę z ciekawym wycięciem z tyłu, srebrne szpilki oraz kopertówkę w tej samej tonacji kolorystycznej. Całość jest niezwykle wyjściowa, jednak zarówno spódnica, jak i bluzka nie krępują ruchów, co jest bardzo istotne. :)

Mam nadzieję, że stylizacja przypadnie Wam do gustu.










photos by Malwina Holik.

Spódnica/ Skirt - Maciej Domański, Bluzka/ Blouse - House, Kopertówka/ Clutch - No name, Szpilki/ Heels - Deichmann

3 komentarze:

  1. spódnica jest prześliczna;))
    mam prośbę, mogłabyś mi kliknąć w linki ? http://woman-with-class.blogspot.com/2014/06/must-have-na-lato.html będę bardzo wdzięczna :))

    OdpowiedzUsuń