środa, 30 kwietnia 2014

jacket and sneakers.

      Mam dzisiaj dla Was kolejną stylizację, w której połączyłam marynarkę i adidasy. Jako, że moda pozwala nam na łączenie różnych stylów, tekstur i wzorów, mój dzisiejszy outfit jest właśnie taki. Proste jeansy połączyłam z oversize'ową białą koszulką. Dobrałam marynarkę, która jest świetnym dodatkiem zarówno do spodni jak i spódnicy. Ta, którą mam na sobie jest uszyta z kilku materiałów, dzięki czemu pasuje do wielu stylizacji. Do całości dobrałam kobaltowe adidasy z pomarańczowymi naszywkami. Adidasy i luźna koszulka sprawiły, że całość jest bardzo wygodna. Gdyby jednak adidasy zastąpić szpilkami a jeansy zamienić na dopasowane spodnie z materiału, mielibyśmy ciekawą stylizację na inne, bardziej "wymagające" wyjście. :)

Śledźcie koniecznie mój fanpage, na którym pojawiają się zapowiedzi postów. A już niedługo na blogu pojawi się recenzja mojego pierwszego pudełka beGlossy. :)










photos by Malwina Holik.

Marynarka/ Jacket - H&M, Koszulka/ T-shirt - Shameless, Spodnie/ Jeans - Cropp, Adidasy/ Sneakers - Deichmann, Okulary/ Sunglasses - No name

4 komentarze:

  1. Ojej jak przepięknie tutaj *-* Jakie ładne zdjęcia, masz talent do tego. Jak można wiedzieć jakiej firmy masz aparat? :3


    Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnie zdjęcia są zrobione aparatem Nikon D3100 z obiektywem AF-S NIKKOR 18-55 mm, który jest własnością fotografa. :)

      Usuń
  2. świetna stylizacja :)
    taki zwyklaczek ale na prawdę fajny :))

    OdpowiedzUsuń