czwartek, 19 maja 2016

WSZYSTKIE ODCIENIE SZAROŚCI

      Gdyby kilka lat temu ktoś zadał mi pytanie jaki kolor lub kolory są moimi ulubionymi, z pewnością miałabym problem z jednoznaczną odpowiedzią. Jednego jestem pewna - o wszelkich szarościach, czerni, bieli czy choćby czerwieni, w ogóle bym nie pomyślała. A jak jest teraz? No cóż... Z biegiem czasu moja szafa przeszła dużą metamorfozę, a mocnych kolorów jest w niej naprawdę niewiele. Kolorystykę elementów mojej garderoby ograniczam do wspomnianych wcześniej czerni i bieli, odcieni beżu, granatu i czerwieni oraz szarości. O tak! Te pokochałam ostatnio najmocniej.

Jakiś czas temu przeczytałam na jednym z portali, że szarości są nową czernią. Ideałem, który warto nosić, który świetnie wygląda i daje nam niezwykłą swobodę. Nie wiem jak Wy, ale ja zgadzam się z tą opinią w 100%. Z bielą tworzą świetne połączenie, ładnie łączą się z dżinsem oraz są idealnym tłem do pasteli i mocniejszych kolorów, tj. wszelkie żółcie, pomarańcze czy odcienie koloru niebieskiego. W dzisiejszej stylizacji postawiłam właśnie na połączenie kilku odcieni szarości z bielą oraz jasnym dżinsem. Całość przełamałam czarnymi dodatkami, tworząc prostą miejską stylizację. Szarości górą!

sweter / sweater - Medicine, dżinsy / jeans - Cropp, szalik / scarf - Medicine, torebka / bag - Manzana, okulary / sunglasses - eOkulary, botki / boots - Kati


Okulary typu aviator wciąż są na topie. Jest to jeden z tych modeli, które są niezwykle uniwersalne.




Kolejny raz do stylizacji wybrałam worek w stylu boho. Ostatnio praktycznie się z nim nie rozstaję. Mieści wszystko czego potrzebuję, jest solidnie wykonany, a przy tym bardzo wygodny w noszeniu. Dla mnie jeden z lepszych modeli, który serdecznie Wam polecam.



Idealne botki na sezon wiosenno-letni? Właśnie je znalazłam! Ażurowe, wykonane z miękkiej zamszowej skóry, z wiązaniami wokół kostek. Tym razem, ze względu na niższe temperatury, ubrałam je do dżinsów. Świetnie będą również wyglądać z krótkimi szortami, letnimi sukienkami oraz w połączeniu z czarną ramoneską. Ten i wiele innych modeli znajdziecie na stronie www.obuwiekati.pl.



zdjęcia: Tomek Agaszko

5 komentarzy:

  1. Świetna torba ;) Podoba mi się kolorystyka całości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio to moja ulubiona - i kolorystyka, i torba. :)

      Usuń
  2. Wyglądasz świetnie. Też lubię szarości, ale beże też.
    ___Tess.

    OdpowiedzUsuń
  3. przepięknie i bardzo seksownie.

    OdpowiedzUsuń