czwartek, 28 kwietnia 2016

AZTECKIE ESPADRYLE I TOREBKA W STYLU BOHO

      Przyjęło się, że po każdej burzy wychodzi słońce. Bywa i tak, że i po deszczu mamy słoneczną pogodę. Tak było dzisiaj. Dosłownie między jednym oberwaniem chmury a drugim, udało nam się wykonać zdjęcia. Tym razem mieliśmy niezłego farta! Piękne są te krajobrazy z budzącą się do życia naturą. Korony drzew są coraz gęstsze, trawa nabiera soczystego koloru, a ptaki śpiewają coraz głośniej. Jest pięknie!     

Tworząc dzisiejszy zestaw, kolejny raz postawiłam na wygodę. Ulubione dżinsy zestawiłam z jednolitym t-shirtem. Nie mogło zabraknąć także ramoneski, którą ostatnio wybieram najczęściej. Jako, że pogoda jest zmienna, a wysokie temperatury nie utrzymują się długo, pod ramoneskę ubrałam dresową bluzę z kapturem, dzięki której jest ciepło i wygodnie. W mojej stylizacji nawiązuję do stylu boho, który coraz bardziej mi się podoba. Wygodne espadryle w azteckie wzory i worek z frędzlami to nowości w mojej garderobie, z którymi zdążyłam się już zaprzyjaźnić. Poza tym, że świetnie wyglądają, nadają stylizacji lekkości.

ramoneska / jacket - Ragazza, koszulka / t-shirt - Medicine, bluza / hoodie - Hollister /American Outlet/, dżinsy / jeans - Medicine, torba / bag - Manzana, espadryle / espadrilles - Pantofelek24




"Dziurawe" spodnie - jak ja je uwielbiam!


Torebka idealnie współgra z ramoneską. Jest to jedno z lepszych, a zarazem moich ulubionych połączeń.



Już od dłuższego czasu zastanawiałam się nad kupnem espadryli. W końcu znalazłam idealną parę dla siebie. Zdecydowanie jest to jeden z najmodniejszych modeli obuwia w sezonie wiosenno-letnim, przy tym niesamowicie wygodny. Ich lekka forma pozwala na łączenie ich ze spodniami, spódnicami oraz letnimi sukienkami. Jestem pewna, że jeszcze nie raz zobaczycie je w moich stylizacjach.


zdjęcia: Tomek Agaszko

1 komentarz: