piątek, 17 kwietnia 2015

colored pants.

      Kolejny wpis ze stylizacją, a w nim kolorowe spodnie. Jeśli chodzi o całość, jest to dość zdecydowane połączenie. Tym bardziej, że ostatnio ograniczam się do jednolitych i stonowanych kolorystycznie ubrań. Wraz z nadejściem wiosny, takie pojedyncze elementy, które przełamią klasyczne zestawy, są jednak jak najbardziej wskazane. :)

Tak jak wspomniałam na wstępie, ponadczasowe i klasyczne połączenie bieli z czernią przełamałam spodniami w kolorowe wzory od Cheeky Chick, dzięki którym całość nie jest nudna. Dobrałam do nich mój ulubiony czarny golf oraz biały płaszcz.


Płaszcz, podobnie jak ramoneska, którą mogliście zobaczyć w poprzednim wpisie, również ma wszytych wiele zamków. Nie wiem jak Wam, ale mi takie rozwiązanie bardzo się podoba.



Nie mogłam zapomnieć o zegarku. Tym razem wybrałam ten w kolorze białym z różowymi cyferkami. Jest on o tyle uniwersalny, że mimo iż jest bardziej sportowy, pasuje do wielu stylizacji, również tych eleganckich.


Lubicie takie kolorowe elementy garderoby? :)




zdjęcia: Tomek Agaszko

Płaszcz/ Coat - Sheinside, Golf/ Turtleneck - Atmosphere, Spodnie/ Pants - Cheeky Chick, Botki/ Boots - TopLook24, Zegarek/ Watch - TechTime

6 komentarzy: