czwartek, 20 listopada 2014

zimno, coraz zimniej...

      Żarty się skończyły! Czapki, szaliki, rękawiczki i ciepłe buty to elementy, które zajmują teraz w mojej szafie wyjątkowe miejsce. Nie sądziłam, że po tak długo utrzymujących się wysokich, jak na listopad, temperaturach, tak szybko zaskoczy nas mroźne powietrze i prognozy, które przewidują opady śniegu. No, ale nie ma co się dziwić, grudzień już tuż tuż. Pogoda nas co prawda nie rozpieszcza, jednak pozytywny nastrój i drobne przyjemności potrafią w 100% zrekompensować nam niesprzyjającą aurę. Ale dość o pogodzie! Przedstawiam Wam dzisiejszą stylizację, która jest prosta, wygodna i ciepła. Szare spodnie połączyłam z białą bluzką, zaś na wierzch założyłam ciepłą kurtkę, która często towarzyszy mi w codziennych wyjściach. Ciepła wełniana czapka to mój dzisiejszy must have, bez którego nie przetrwałabym nawet kilku minut na zewnątrz. Wybrałam też duży szal, który skutecznie ochronił moją szyję przed zimnym wiatrem. Kolejny raz wybrałam wygodne botki z zamkami. Torebka z pracowni CzajkaCzajka, choć rzadko pojawia się w stylizacjach (zdecydowanie za rzadko!), na co dzień nie odstępuje mnie na krok. Bez problemu mieści to, co potrzebne, jest wygodna, zaś przez swój kolor pasuje praktycznie do wszystkiego. Wybrałam także bransoletkę marki Barbells (pamiętacie o konkursie na Facebooku?) oraz pokażę Wam z bliska jeden z breloków marki Toszka, o którym wspominałam w poprzednim wpisie - tutaj.

Jak podoba Wam się taka codzienna stylizacja na chłodne dni? :)

 










photos by Tomek Agaszko.

Spodnie/ Pants - Cropp, Torba/ Bag - CzajkaCzajka, Szal/ Scarf - SH, Bransoletka/ Bracelet - Barbells, Brelok/ Pendant - Toszka, Buty/ Shoes - TopLook24

9 komentarzy:

  1. Uwielbiam szaliki i czapki, ale nienawidzę zimna - i jak to pogodzić? ;)
    Zestaw prosty, gustowny, ale nierzucający się w oczy, czyli taki, jaki moim zdaniem powinien być.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że z odpowiednią czapką i szalikiem można przetrwać nawet najgorszy ziąb. :)

      Usuń
  2. Czapka jest mega!!! i torebka też!!! chyba zimę lubię tylko za te wszystkie piękne czapy i szaliki :)))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz pięknie i mimo, że zimno to Ty kwitniesz :) szal trafił w mój gust :)
    Pozdrawiam serdecznie, http://juliet-monroe.blogspot.com/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam czapki z pomponami :D
    Pozdrawiam
    http://claudiastyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super stylizacja :) muszę kupić sobie taka czapkę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądasz. Super szal i kurtka. Szukam właśnie takiej lekkiej, czarnej puchówki ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. w pełni przygotowana do zimy :), bardzo fajna stylizacja

    OdpowiedzUsuń