poniedziałek, 27 października 2014

white pants again.

      Jeżeli ktoś z Was uważał, że białe spodnie wypada nosić wyłącznie latem - nic bardziej mylnego. Ciepła jesień to idealna okazja, aby z powrotem włączyć białe spodnie do naszych stylizacji. W połączeniu z marynarką, ciepłym swetrem i wyższymi botkami, wyglądają bardzo elegancko. Właśnie te elementy garderoby postanowiłam dzisiaj ze sobą połączyć. Ze względu na bardziej sprzyjającą aurę zrezygnowałam z kurtki, czy płaszcza, a te zastąpiłam marynarką. Pod spód założyłam ciepły sweter, a szyję owinęłam moim ulubionym szalikiem, o którym pisałam w poprzednim poście. Do białych spodni dodałam kontrastowe, czarne botki z łączonych materiałów, które pochodzą ze sklepu TopLook24.com. Są eleganckie i wyglądają naprawdę rewelacyjnie. Lakierowane wykończenia są bardzo modne w tym sezonie, zaś złote zamki zapinane na przodach wysmuklają optycznie nogi. Do stylizacji dołączyłam też mój ulubiony kuferek Monnari oraz biało-czarne okulary. :)










photos by Tomek Agaszko.

Marynarka/ Jacket - Reserved, Sweter/ Sweater - Atmosphere (SH), Spodnie/ Pants - F&F, Szalik/ Scarf - SH, Torebka/ Handbag - Monnari via i-torebki.pl, Botki/ Boots - TopLook24

2 komentarze:

  1. Bardzo fajna, elegancka stylizacja :-) Torebka bardzo przypadła mi do gustu.
    Zapraszam do siebie, może wzajemna obserwacja?

    OdpowiedzUsuń