niedziela, 3 sierpnia 2014

my wedding creation.

      Przyszedł sierpień! To właśnie teraz mamy sezon ślubny w pełni. Sierpień to chyba najpopularniejszy miesiąc jeśli chodzi o ślubne ceremonie. Dzisiaj podzielę się z Wami moją propozycją weselnej kreacji. Tak wyglądałam na weselu mojego kuzyna. Sukienka jest bardzo wieczorowa i idealna na weselne szaleństwa. Gorsetowa góra i tiulowy dół sukienki to hit tego sezonu. Dobrałam brązowe dodatki - wysokie szpilki z odkrytymi palcami oraz kopertówkę w podobnym kolorze. Ze względu na to, że sukienka nie ma ramiączek, postanowiłam dołączyć także długi łańcuszek z kilkoma zawieszkami. Całość jest lekka, a przez dopasowaną górę świetnie sprawdza się na parkiecie. :)












photos by Malwina Holik.

Sukienka/ Dress - PARISSE, Kopertówka/ Clutch - Sklep prywatny, Szpilki/ Heels - Sklep prywatny, Naszyjnik/ Necklace - Reserved

1 komentarz: