wtorek, 8 lipca 2014

jeans, black and white.

      Lubię dni, w których mogę założyć moje ulubione jeansy i t-shirt, i wyskoczyć np. na małe zakupy. Dzisiaj przedstawiam Wam zestawienie, które często towarzyszy mi w codziennej bieganinie po mieście (oczywiście w chłodniejsze dni, bo w takie upały wybieram wyłącznie lekkie tkaniny :)). Jeansy z dziurami na kolanach to moja ulubiona para spodni w szafie. Noszę je bardzo często i w ogóle mi się nie nudzą. W dzisiejszej stylizacji znalazły się moje ulubione rzeczy - czarny t-shirt z nadrukiem, czarna kurtka, białe trampki i ulubiona torba z pracowni CZAJKACZAJKA. Cała stylizacja jest bardzo casualowa. Dodatkiem w stylizacji są lustrzanki, które świetnie chronią oczy przed promieniami słońca. :)









photos by Malwina Holik.

Kurtka/ Jacket - No name, Jeansy/ Jeans - Sinsay, Koszulka/ T-shirt - House, Trampki/ Sneakers - Pantofelek24, Torba/ Bag - CZAJKACZAJKA, Zegarek/ Watch - Reserved, Okulary/ Sunglasses - Joker

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz