środa, 7 maja 2014

Sheinside.

      Śledząc blogi modowe, na pewno niejednokrotnie spotkałyście się z nazwą Sheinside. Jest to firma, która w swoim asortymencie ma wiele ciekawych ubrań. Na stronie znajdziemy różnego rodzaju t-shirty, spódnice, jeansy czy sukienki. Oferta skierowana jest do kobiet w każdym wieku. Oprócz lekkich codziennych ubrań, znajdziemy tam również płaszcze, kurtki oraz całą masę dodatków, od naszyjników aż po torebki. Na stronie sheinside.com można spędzić dużo czasu, ponieważ ubrań jest naprawdę bardzo dużo, jednak w poszukiwaniu idealnego stroju bardzo pomocna jest wyszukiwarka, która świetnie poradzi sobie nawet z najbardziej wybredną osobą. Jest wiele kategorii, w których każdy znajdzie coś dla siebie. Niektóre ubrania dostępne są w kilku wersjach kolorystycznych, zaś ceny są przystępne, szczególnie jeśli trafimy na interesujące promocje.


Dzisiaj chcę Wam pokazać kilka moich typów, które każda z nas powinna mieć w swojej szafie, w sezonie wiosenno-letnim. Na pierwszy ogień idą spódnice, krótkie spodenki, t-shirty oraz marynarki i letnie płaszcze.

Ciekawa jestem, co przypadnie Wam do gustu? :)



SPÓDNICE

1. tu

2. tu

3. tu

4. tu

5. tu

6. tu


SPODENKI

 
1. tu

2. tu

3. tu

4. tu

5. tu

6. tu


T-SHIRTY

1. tu

2. tu

3. tu

4. tu


MARYNARKI I PŁASZCZE

1. tu

2. tu

3. tu

4. tu

2 komentarze:

  1. poklikałam w pare rzeczy możesz mnie zaobserwować?


    http://photo-andyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. szorty są cudowne, wgl wszystko mi się podoba <3 poklikałam oczywiście :* mogę liczyć na rewanż? :)

    OdpowiedzUsuń