piątek, 14 marca 2014

MUST HAVE - pastelowa sukienka

      Od dzisiaj co kilka dni będę przedstawiać Wam elementy garderoby, które koniecznie musicie mieć w swoich szafach. Ze względu na to, że sezon Wiosna/ Lato 2014 obfituje w wiele trendów, w każdym tego typu poście znajdziecie kilka inspiracji, które na pewno Wam się przydadzą. A przynajmniej mam taką nadzieję.
      Na pierwszy ogień idą pastelowe sukienki. Każda kobieta powinna mieć w swojej szafie choćby jedną. Może być żółta, koralowa, błękitna, bądź różowa. Ważne, żeby kolor był pastelowy, pudrowy, lekki. Taka sukienka sprawdzi się na wieczorne wyjście, spacer, a także na specjalną okazję. Dzięki neutralnym kolorom, jakimi według mnie są pastele, możecie przebierać w dodatkach. Duże naszyjniki, kilka bransoletek połączonych w ciekawy zestaw czy też fikuśne fascynatory to elementy, które na pewno nie sprawią, że będziecie raczej przebrane niż ubrane.

Która sukienka najbardziej przypadła Wam do gustu? :)
















2 komentarze:

  1. Odwiedziłam ostatnio sklep z sukienkami wieczorowymi i ku mojemu zdziwieniu było mnóstwo kolorów pastelowych :D Nie ukrywam, że bardzo mi się to spodobało, ponieważ pastelowe kolory uważam za jedne z ładniejszych.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam pastelowe kolory <3 Jeśli dodatkowo są to suknie balowe długie to jestem absolutnie zakochana i zachwycona. W mojej szafie takie stroje mają swoje specjalne honorowe miejsce <3.

    OdpowiedzUsuń