czwartek, 20 marca 2014

lace blouse.

      Dzisiaj może niektórych zaskoczę, ale mam nadzieję, że (tylko) pozytywnie. Tym razem przedstawiam Wam stylizację idealną na wieczorne wyjście. Koronkowa bluzka to główny element stylizacji. Zestawiłam ją z kwiecistą miętową spódnicą. Postanowiłam także połączyć złoto ze srebrem, czego wiele osób by nie zrobiło. Złote elementy przeplatają się ze srebrnymi, co dla mnie nie stanowi problemu. Ta stylizacja jest bardzo elegancka, jednak jej poszczególne elementy możecie spokojnie łączyć z innymi fakturami czy materiałami, tworząc bardziej casualowe zestawy. Koronkowa bluzka świetnie będzie wyglądać z białymi spodniami o długości 7/8, zaś spódnica z cienkim golfem lub jednolitą bluzką.

Podoba się? :)

A co byście powiedzieli na cykl "Jedna rzecz - Kilka stylizacji"? :)

                 















photos by Joanna Domke.

Bluzka/ Blouse - Coast, Spódnica/ Skirt - Asos, Szpilki/ Heels - Deichmann, Torebka/ Handbag - No name, Okulary/ Sunglasses - No name

2 komentarze:

  1. jejku, zakochałam się w tej spódniczce!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna spódnica;p Powiedziałabym że to ona gra tu pierwsze skrzypce :)

    http://fashionsmachines.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń