piątek, 17 stycznia 2014

grey.

      Zima jak zwykle wszystkich zaskoczyła! U mnie w mieście wszędzie biało, mróz trzyma, jest pięknie. Według mnie tak powinna wyglądać prawdziwa zima. Gdyby tylko ktoś co rano odśnieżał mi samochód i skrobał szyby... ! No cóż, aż tak dobrze nie ma.

Póki co przedstawiam Wam stylizację, która jeszcze zdążyła nacieszyć się jesienną aurą. Jest to zestaw idealny na spacer. Postawiłam na szarości, które według mnie nigdy nie stracą na wartości, a co najważniejsze pasują do każdego, bez względu na płeć i wiek. Do szarych spodni ubrałam ciepłą bluzę firmy Bench. oraz ponczo, które już pojawiło się na blogu. Długo zastanawiałam się nad butami typu sneakers (high top). Te kupiłam niedawno i jestem z nich bardzo zadowolona! Wyglądają świetnie i są bardzo wygodne. Całość uzupełniłam granatową czapką z różowym printem i rękawiczkami z różowymi palcami.

Podoba Wam się taki zestaw? :)



 



 


photos by Agnieszka Orsa.

Bluzka/ Blouse - Butik, Spodnie/ Trousers - Cropp, Bluza/ Sweatshirt - Bench., Ponczo/ Poncho - SH, Adidasy/ Sneakers - Deichmann, Torebka/ Handbag - SH, Czapka/ Cap - Deichmann, Rękawiczki/ Gloves - House

1 komentarz: