wtorek, 22 października 2013

Sunny day.

      Dni są coraz krótsze, niestety. Jednak słońce nas nie opuszcza! Dzięki niemu jest cieplej i są mniejsze szanse na to, że kogoś z nas dopadnie wczesna jesienna chandra. Dzisiaj postanowiłam przygotować stylizację, w której ciemne kolory przełamię jasnymi. Pudrowy róż nadał się idealnie. Całość wykończyły dodatki - złota ważka, którą przypięłam przy kołnierzyku bluzki oraz złoty pasek, który zapięłam przy płaszczu. Nie mogłam się też powstrzymać, żeby nie wykorzystać mojego 'serca' z Centro., o którym niedawno pisałam. 
      Słonecznego tygodnia! :)









 photos by Sławek Kłuciejasz.

Płaszcz/ Coat - No name, Koszula/ Shirt - Lindex, Spodnie/ Pants - F&F, Szpilki/ Heels - Deichmann, Kopertówka/ Clutch - Centro., Pasek/ Belt - No name, Okulary/ Glasses - No name, Broszka/ Brooch - No name

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz